Ai o coala?!?

Ai o coala?!? vine intrebarea insotita de o privire care s-ar vrea galesa si seducatoare… Serios?!? Uneori stau si ma intreb daca majoritatea tinerilor de astazi au ceea ce se numeste judecata… Pare-se ca nu deoarece multi dintre ei isi petrec viata precum niste animale dintr-o jungla nepopulata de fiinte rationale… Ma uit cum, cu nonsalanta,  intreaba ai o coala?!? atunci cand cica vin intr-un mediu pentru a se mari si creste prin gandire, respect fata de cultura si fata de principiile solide ale umanitatii… Dar cum sa creasca o creatura care nu este capabila de cel mai mic respect fata de propria-i persoana, cersind in mod penibil cate un coltisor de hartie pentru a-si lua pretioasele notite… Oare chiar atat de saraci sa fie aceste persoane lingusitoare si ipocrite?!? Ceva imi zice ca nu, dar aceste capuse s-au obisnuit sa se foloseasca de ceilalti, in special de ceea ce a mea diriginta numea acum multi ani gainusa( acele fete care au dezvoltat un simt al maternitatii precoce si il revarsa spre aceste specimene de tip lipitoare). Ia-ti in loc de un ceai un caiet daca tot te vrei intelectual!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

4 comentarii pe “Ai o coala?!?”

  1. Mihaela Says:

    Cata duritate impotriva unei persoane care dorea o simpla coala! Nu te-ai gandit ca poate chiar a ramas fara, poate nu-i sta in obicei sa cerseasca. Oricui se poate intampla.

    • tharsisr Says:

      M-am gandit prima oara… A doua oara am dibuit ce fel de individ e… A treia oara am avut certitudinea… De cate ori i se pot da explicatii unei atitudini batjocoritoare?!? Tu de cate ori ai da?

      • Mihaela Says:

        Dai mult prea multa importanta unor lucruri marunte. (am observat lucrul asta citindu-ti si alte posturi) De ce trebuie sa imi bat eu capul sa gasesc o explicatie?!? Daca ma deranjeaza nesimtirea lui sau nu vreau sa-i dau spun nu si gata, sau nu am.
        Si, daca e sa stam sa analizam, aceste specimene de lipitoare se dezvolta si pentru ca exista cei ca tine care ii dau de cate ori cer. Nu crezi?

  2. tharsisr Says:

    Acest gen de lipitoare exista pentru ca nesimtirea este maxima si pentru ca se mizeaza pe bunul- simt al celorlalti… Cine hotaraste ce este un lucru marunt?!? Tu hotarasti pentru tine, eu pentru mine, el pentru el… Ce cred eu este departe de a fi subiect de discutie… Ce crezi tu am observat si ma incanta faptul ca am o cititoare doritoare care si-a dedicat timp pentru a- mi citi si alte posturi. Multumesc pentru devotament!


Lasă un răspuns

