Intotdeauna…

Intotdeauna am facut tot posibilul sa ii inteleg pe ceilalti… Intotdeauna am incercat sa le raspund celorlalti asa cum mi-ar placea mie sa mi se raspunda… Si totusi am inceput sa observ( este drept, destul de tarziu, dovada a naivitatii mele?!?) cu mare tristete ca toti ceilalti vor doar sa se foloseasca de bunele intentii… Si am stat si m-am gandit( e adevarat ca aceasta intreaga filosofie a fost starnita de un nimic si s-a concretizat intr-o clipita) ca eu sunt sigura care merit, ca eu sunt singura de care trebuie sa ma ocup, iar ei, ceilalti la care m-am gandit tot timpul, sa guste din ceea ce au semanat… Pacat ca efortul unuia devine batjocura altuia… Pacat ca am incercat intotdeauna sa ii inteleg si sa ii iert pe ceilalti… Pacat ca mi-am dat seama de cat de egoisti sunt oamenii in marea lor majoritate( mereu exista exceptii, fie ca unii vor sau nu sa accepte)!

Explore posts in the same categories: Viata

8 comentarii pe “Intotdeauna…”

  1. The Saint Says:

    In totalitate sunt egoisti. Asa se nasc. In cazul asta nu exista exceptii.

  2. tharsisr Says:

    … Trista Tharsisr, trista rau!

  3. The Saint Says:

    Nu pot sa te cunosc, sa-mi dau seama cum esti doar din posturile tale; tu poti scrie orice. Dar omul este prin definitie o fiinta egoista.


Lasă un răspuns

