Nu-mi place…

De cateva zile bune, cerul si-a pierdut stralucirea albastruie, fiind incarcat cu nori mari si pufosi si gri… Nu-mi place aceasta vreme care se arata din ce in ce mai tupeista pe calea mea si spre a mea fiinta… Imi place vara cand pot sa trec agale prin gradina inverzita si pot sa stau la umbra in aerul cald, uitandu-ma agale la cei ce trec prin fata domeniului meu… Ma uit la ei cum trec coplesiti de caldura care pe mine ma moleseste si imi ofera o stare minunata de lenevire profunda si de somnic dulce… Acum insa norii acestia amenintatori imi strica planurile… Cand afara cad acei stropi mari si reci, nu-mi mai place pentru ca ma murdaresc pe ai mei pantofiori catifelati… Nu-mi place ca trebuie sa stau sa astept sa se zvante pamantul pentru a-l putea lua la picior si pentru a ma putea juca in praful acela minunat de fin… Nu-mi place ca aceasta vreme atat de schimbatoare anunta o alta mult mai primejdioasa in care nu am voie sa ies… Nu-mi place ca acum oamenii pe care ii privesc sunt din ce in ce mai suparati din cauza problemelor provocate de acest dusman al lor si al meu… Vreau cerul senin de primavara calduroasa si de vara linistita… Vreau sa ii studiez din nou pe cei care trec pe langa geamul meu…

Explore posts in the same categories: Viata

2 comentarii pe “Nu-mi place…”

  1. Chriss Tudor Says:

    Total de acord ! Starea de spirit s-a stricat total de cand s-a facut rece afara !


Lasă un răspuns

