Uitata…

Ieri am vorbit despre plecare… O plecare catre tinuturi indepartate si de mult timp extrem de tulburi… Si aceasta posibilitate a trezit in sufletul unei fiinte iubite o teama profunda care i-a nelinistit clipele intregi ale zilei trecute… Si dandu-si seama ca plecarea poate sa apara oricand si- a adus aminte de o persoana care la randu- i a plecat cand nimeni nu se mai astepta… A plecat , lasandu-si adevarul in trecutul dureros,  in care nu si-a gasit zambetul si caldura sufleteasca pierdute intr-un mod crunt la o varsta mult prea frageda… Totusi ceea ce e uimitor nu tine de posibila mea plecare, ci de faptul ca numele persoanei plecate mi-a fost strain cand mi-a fost spus… Auzindu-l,  am ramas confuza si de-a dreptul nedumerita si am avut nevoie de o alta determinare pentru a identifica persoana care candva a fost ceva{ sau cineva?!?} … Si uite asa uitata a ramas in acest taram pe care l-a parasit pentru altul mlastinos…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

