Gaudeamus….

Ieri am fost pentru a doua oara in acest an la targul de carte Gaudeamus… Si ieri, ca si data trecuta,  mi-am luat cateva cartulii mici si subtirele, detinatoare eterne ale esentei umanitatii… Si ieri aceasta calatorie a fost un pic altfel: am fost insotita de noua ingerasi care, vrand- nevrand, au participat la prezentari de carte si au dantuit printre rafturile pline cu minunatii colorate si intelepte incat nu si-au dat seama cat de repede a trecut timpul si ca drumul de intoarcere s-a intunecat, riscandu-se o ratacire prin orasul pustiu al pacii… Si, ca in orice basm , totul s-a terminat cu bine: ingerasii au ajuns la norisorii lor pufosi pentru a se odihni si pentru a se pregati pentru urmatoarea zi, deci urmatoarea escapada, iar eu m-am retras in casuta mea, mica si ferita de ochii curiosilor pentru a ma infrupta din esenta umanitatii!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

