Si am privit…

Si am privit linistea din jurul meu si agitatia din jurul tau… Si m-am mirat de pacea mea si de razboiul tau… M-am uitat cum mergi mereu grabit, mereu pe fuga pentru a prinde orice mi se pare trecator… Si ma uit cum te zbati in aceasta lume si vad cum suferi din nimicuri si pentru nimicuri.. Si am privit lumea in toata dimensiunea ei puerila, fragila si efemera, o lume aidoma ta… Si am privit imensitatea mea, in care domnesc si in care orice lege mi se supune… Este drept ca eternitatea mea ciclica trebuie sa o impart cu el, cel pe care il iubesc si care ma iubeste, dar care nu va putea fi niciodata cu mine in acelasi spatiu si in acelasi timp… Stau si ma gandesc de eternitatea-mi este pedeapsa asa cum mi se pare ca viata ta este…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

