De ce?!?

Ceva imi zice ca,  in urma cu putin timp,  am mai avut un post care se numea asa… Ei, asta e, ce sa-i faci?!? Ma lasa inspiratia, pare-se… Oricum am simtit nevoia sa scriu acest post deoarece de multe ori mi s-a intamplat( e drept, mi s-a zis din a mea vina pentru ca nu clarific lucrurile) ca persoanele care ma viziteaza sa creada ca ale mele continuturi sunt legate de a mea viata… Ceea ce este cel mai fals lucru din aceasta lume, fie ea reala, fie ea virtuala… Din cele n posturi pe care le am,  nu stiu daca jumatatea jumatatii imi corespunde, restul avand in vedere ceea ce altii imi arata zi de zi, fie in realitatea cotidiana, fie in cea fictionala( romane, filme, seriale)…  Pana acum, am evitat sa precizez acest lucru, care, din al meu punct de vedere, este neinteresant- pana la urma ce conteaza ce am vrut eu sa scriu si despre ce, atata timp cat ceilalti se regasesc si isi pot recunoaste franturi din viata?!? Totusi, imi pare rau pentru aceasta confuzie creata intre mine si ei… Blogul meu este despre ceea ce vad eu, ceea ce recepteaza ale mele simturi in legatura cu ceilalti… Mi -ar parea absurd sa imi fac un jurnal intim, online, vizibil pentru toti ochii mai mult sau mai putin curiosi… Asa ca va rog sa acceptati ale mele posturi asa cum sunt ele fara a va gandi imediat ca eu sunt cea care simte, care are secrete si care a patit nu mai stiu ce… Poate al meu blog e asa, pentru ca eu imi doresc sa ii cunosc pe ceilalti si nu neaparat sa ma las cunoscuta…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

28 comentarii pe “De ce?!?”

  1. luminita Says:

    deci, e foarte probabil ca atunci cind povestesti ceva despre tine, sa minti, sa fie de fapt, intimplarea altora…

  2. luminita Says:

    despre tine, din mesaje, am inteles ca esti profesoara si ai un copil; sint adevaruri ?

  3. tharsisr Says:

    Consider ca viata mea particulara este viata mea particulara! Sper ca imi vei respecta decizia! Multumesc!

  4. luminita Says:

    ADIO !

  5. Me Says:

    Si cum ii poti cunoaste tu, cu adevarat, pe cei care iti scriu?

  6. Me Says:

    Dar te poti insela…

  7. Me Says:

    Exact! Ceea ce de altfel transmite si „poate, posibil, probabil” – nesiguranta.

    • tharsisr Says:

      Poate pentru unii, iar pentru altii cuvintele mai sus mentionate pot sa transmita siguranta si certitudine… Oare cat putem sa spunem ca ii cunoastem pe ceilalti, pe cei pe care ii vedem si cu care vorbim in viata noastra reala?!? Si acolo tot poate este stapan…

  8. Me Says:

    Exact asta incerc sa iti spun si eu. Sigur (si nu poate) nu ai cum sa-i cunosti pe cei care iti scriu, cu atat mai mult cu cat nici pe cei pe care ii vezi si cu care vorbesti nu-i poti cunoaste cu adevarat. Problema mea era legata de a ta ultima fraza din al tau post.

    • tharsisr Says:

      … Si totusi, depinde foarte mult de categoria din care se face parte: poate- nesiguranta/ poate- certitudine… In orice viata trebuie sa cunosti paradigma, restul este superficial…

  9. Me Says:

    Poate nu va fi niciodata o certitudine.

  10. Me Says:

    Asteptam acest raspuns….

  11. Me Says:

    …si poti sa imi dai un exemplu de poate-certitudine?

  12. Me Says:

    Nu inteleg ce vrei sa spui. Explica asa ca pentru prosti.
    Si totusi un exemplu dat de tine se poate?

  13. Me Says:

    Poate ar trebui sa cauti in dictionar definitia cuvantului certitudine.
    Astept in continuare….

  14. Me Says:

    Cum ca ”poate” ar puteafi o ”ceritudine” mi se pare exemplul perfect de oximoron.

  15. tharsisr Says:

    @ Me- mi se pare ilogic sa dau niste exemple care oricum ar fi neimportante fata de cele pe care tu le dai… Imi place foarte mult ultima ta fraza!


Lasă un răspuns

