Se pare…

Se pare ca lumea s-a suparat pe mine… Si,  la modul cel mai serios,  mi-a luat ceva timp pana mi-am dat seama de motivul supararii… Mi-am dat seama ca poate unii s-au simtit tradati, mintiti de mine… De ce?!? Poate pentru ca au fost convinsi ca eu stau si imi expun viata pe blog- lucru pe care n-as putea sa il fac niciodata. Posturile mele reflecta modurile in care eu vad sau interpretez lumea,  insumeaza trairile uneori ale mele, alteori ale altora modificate prin prisma materiei mele cenusii… Posturile mele reflecta anumite meditatii ale mele asupra persoanelor, fiintelor si lucrurilor pe care viata mi le aduce in prim- plan… Uneori ele sunt inspirate de evenimente din viata mea, alteori de fapte, fraze si atitudini ale altora… Totusi, fiecare post imi apartine in totalitate pentru ca eu l-am creat, l-am gandit si i-am dat viata… Eu sunt cea care a modificat ce am crezut ca trebuie modificat… Eu sunt cea care l-am imbracat intr-un vesmant lustruit si picaresc… Fiecare post este o farama din sinea mea, nu din viata mea!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

