Visul…

Ieri am asistat la o discutie despre Jung si despre importanta visului in recuperarea acelei parti subjugate eului si anume sinele… Niciodata pana ieri nu m-am gandit atat de mult la aceasta sciziune intre eu si sine… Niciodata nu m-am gandit prea mult la aceasta diferentiere,  considerand ca eul si sinele sunt parti ale aceleiasi entitati… Totusi, ieri mi-am dat seama ca fiecare dintre noi are mult mai multe paliere spirituale decat cele binecunoscute,  referitoare intr-un mod destul de abstract la constient, subconstient si inconstient… Mi-am dat seama ca unii au meditat mult asupra complexitatii naturii spirituale umane si au ajuns la concluzii care, privite din exterior, par niste elucubratii… Mi-am dat seama ca visul atat de intalnit in fiinta umana are scopul de a prevesti ceea ce se regaseste in mod tacit in sufletul acesteia… Mi-am dat seama ca si tu, ca si mine visezi fara sa iti dai seama ca si altii au aceleasi imagini intiparite in abisul inconstientului… Sa visam toti oare aceeasi dimensiune?!?

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

