Sfarsitul lumii…

Desi am evitat sa scriu despre acest subiect, astazi m-am decis sa o fac tinand cont de toate aiurelile pe care le-am auzit si la care,  fara voia mea,  am fost obligata sa asist… De mai bine de cativa ani se tot vuieste de acest sfarsit al lumii… E drept si prin anii ’90 lumea era socata si semiisterizata de sosirea anului 2000, an care bineinteles era anul catastrofa in care lumea ar fi fost sa ia sfarsit… Si uite ca de atunci trecura ceva anisori,  as zice chiar destul de bogati in evenimente care mai de care mai legate de lumea umana, cotidiana, uneori mizerabila, alteori fascinanta… Totusi, astazi lumea se gandeste cu groaza la acest moment 21 decembrie 2012, presupunand pe baza unor calendare mayase si a unor teorii controversate din fizica moderna ca acesta este intr-adevar sfarsitul adevarat( trecut-a-mi pe la urechi ca multe cucoane s-au dus sa se aranjeze doar ca sfarsitul lumii sa le gaseasca gatite!!!) De ce acesta nevoie acuta a omului de a se simti in pragul unui pericol iminent?!? De unde aceasta dorinta de a se da in permanenta in spectacol expunandu-se in ridicol?!? Unii vorbesc cu dragoste de inceputul unui nou ciclu vital Terrei, altii vorbesc de catastrofe in lant, altii vorbesc de asteroizi care ne vor sfasia planeta… Si toti uita ca zilnic este sfarsitul lumii pentru atatia oameni care inchid ochii pentru totdeauna, devenind o pulbere in vant… Toti uita de acestia si se imbogatesc cu tot felul de teorii mai mult sau mai putin imbecile… Ce va fi in 21 decembrie 2012 pentru mine?!? Simplu: vacanta, trezit la o ora mai acceptabila, citit in mod relaxat si practicand noua mea pasiune… sau poate vechea, dar din nou descoperita…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

