Atat de ciudat…

Atat de ciudat sa ma uit la tine si sa nu te recunosc… Te vad si totusi altceva imi apare in fata ochilor, altceva simte inima mea cand te vede… De ce esti altfel?!? Esti acum sau asa ai fost mereu si eu, plina de iubire, am trecut cu vederea adevarul care tasnea din tine in fiecare clipa petrecuta impreuna?!? Atat de ciudat ca desi te simt altfel, esti parca aidoma celui de acum mult timp… Atat de ciudat ca diferenta a aparut, dar straniul tau a trecut pe langa mine, fara sa ma lamureasca si fara sa ma trimita cu gandul la ce este in spatele acestui lucru atat de ciudat… Poate sa fie o masca?!? Poate sa fie o teama?!? Poate masca ta si teama mea?!? Poate… Si este totul din ce in ce mai ciudat…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

17 comentarii pe “Atat de ciudat…”

  1. Me Says:

    Dar asa am fost dintotdeauna, si tu, din cine stie ce motive, ma vezi sau m-ai vazut altfel…

    • tharsisr Says:

      … dar ti-am precizat motivul( singurul care m-a facut sa te vad altfel de cum zici ca ai fost mereu)… Din prea multa iubire, am fost orbita si nu am putut sa te vad asa cum esti cu adevarat in sinele tau…

  2. Me Says:

    Tu asa zici, ca sunt altfel. Cum?

  3. Me Says:

    Deci doar ai crezut… Dar nu te gandesti ca poate tu esti de vina?

  4. Me Says:

    Deci nu ma mai iubesti?

  5. Me Says:

    De ce nu ma mai iubesti?

  6. Me Says:

    Dar cum sunt?

  7. Me Says:

    Poate faptul ca nu ma mai iubesti te face acum sa ma vezi altfel decat sunt in realitate…


Lasă un răspuns

