Ti s-a intamplat?!?

Ti s-a intamplat vreodata sa vezi ceva ce ai vazut de atata timp si totusi sa fie altfel?!? Ti s-a intamplat sa iti treci privirea prin lucruri atat de cunoscute care insa devin atat de stranii, fiind incarcate cu tot felul de nuante, simboluri si taine?!? Ti s-a intamplat sa te uiti cu mirare la ceva al tau si sa il stii tot al tau, dar parca altfel?!? Nu stiu de ce, dar acum este prima oara cand privesc ceva ce n-am mai avut de atata timp in fata ochilor mei, dar care mi-a fost atat de familiar, si sa ii dau o cu totul alta semnificatie… Ma uit la bradutul impodobit si vad cu totul altceva, din alta lume, dintr-o lume misterioasa a extazului in care sufletul se desparte de trup pentru a calatori in lumile de dincolo… Bradutul meu de Craciun a devenit un altceva al meu si totusi al altuia…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

