Recapitulare…

Poate ca fiecare an al vietii noastre merita cate o mica recapitulare… Poate ca de fiecare data trebuie realizata o mica lista cu lucrurile bune sau mai putin bune care s-au perindat prin viata noastra… Poate ca o astfel de lista trebuie sa existe mereu la capatul de drum pentru a putea fi continuata si ameliorata la celalalt inceput… Stiu ca multi altii isi fac aceste liste pe sufletul copiilor lor… Eu am de gand sa imi fac aceasta lista in al meu suflet si sa reflectez asupra fiecarui fapt petrecut… Anul ce se incheie a fost unul bun, mult mai bun decat 2011… A fost un an care m-a facut sa vad altceva in exista mea, care m-a facut sa inteleg ca oamenii sunt oameni si ca eu sunt ca oricare dintre ei… Tu cum esti?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

