Stiu!

Pare ciudat, dar stiu ca esti aici! Stiu ca mereu iti vin in minte si stiu ca fara sa vrei te intorci la mine ca sa afli orice despre viata mea… Ti-am scapat de sub control?!? Desigur! Nici macar n-ai stiut cand pentru ca erai atat de sigur pe ceea ce credeai ca detii… Am fost precum un sarpe mic si delicat pe care l-ai luat la piept, l-ai clocit, l-ai ingrijit, l-ai vrut altfel decat era cu adevarat… Sperai sa nu fiu un sarpe veninos… Sperai ca al tau venin este mai puternic decat al oricarei alte persoane… Si totusi muscatura mea te-a socat, te-a luat prin surprindere si ai cedat fara sa iti dai seama ca totul a fost perceptia ta… Tu m-ai facut altfel decat eram… Tu ai crezut ca a ta putere este mai mare… Tu ai fost tiranul care a vrut sa imi calce sufletul… Tu ai vrut sa imi distrugi felul de a fi fara sa iti dai seama ca sarcina te depasea cu mult… Si acum ce faci?!? Stai si ma pandesti clipa de clipa si regreti momentul in care ti-am aratat adevarul! De ce?!? Simplu: ti-ai dat seama de slabiciunea ta de a nu vedea ceea ce era mai mult decat evident si ai stiut ca m-ai pierdut pentru totdeauna… Stiu ca acum mai mult ca oricand sunt in mintea ta strabatuta de mii si mii de ganduri despre viata mea! Le vei pune?!? Stiu ca da!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

