Baba…

Si a venit martie, prima luna a primaverii celei insorite si cu cerul albastriu, care ne incanta sufletul si ne indeamna sa ne facem planuri de excursii care mai de care mai nastrusnice… Si luna micului si fragilului ghiocel si a parfumatei si arogantei zambile vine si cu cele noua babe, cele noua zile care ne-ar prevesti fiecaruia culoarea anului ce va urma… Si ca in fiecare an mi-am ales babuta mea tinand cont atat de preferinta numerica, dar si de ziua de nastere… Mi-am ales ziua de 3 martie si, pare-se, cel putin pana acum ca aceasta va fi plina de soare, speranta, iubire si muzica… Poate s-o potrivi pentru restul anului aceasta fascinatie a naturii solare?!? Ramane doar sa astept si sa las timpul sa isi faca datoria necrutatoare si voi afla!

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

