… Fara cuvinte…

Observ cum timpul trece fara cuvinte care sa aline si sa alinte cruzimea celui care trece nemilos pe langa mine, cu mine, in mine… Observ ca totul se schimba si se preschimba in imaginea mea si in imaginea lui… Stiu ca acum altfel stau lucrurile… Stiu ca am pierdut castigand mai mult decat as fi putut sa cred vreodata… Ma uit si vad cum timpul se perinda vrand parca sa para etern in picatura clipei trecatoare… Stiu ca te-am avut si te-am uitat acolo, departe, in zarea celuilalt… Observ cum sunt altfel de cum credeai ca sunt… Fara cuvinte am ajuns astazi sa te vad si sa te simt in mine ca niciodata… Fara cuvinte te trec cu privirea si te uit in lumea aceasta mare si nemiloasa in care pare-se ca timpul devine singurul amic veritabil… Fara cuvinte, eu sunt!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

