Eu sunt eu!

” Eu sunt eu! ” zice cineva intr-o carte mult citita si rascitita si comentata si rascomentata…  Dar eu cine sunt?!? Dar tu cine esti?!?  Eu sunt ceea ce tu vrei ca eu sa fiu si tu esti ceea ce eu imi doresc ca tu sa fii… Si pana la urma cine sunt eu?!? Si cine esti tu?!? Eu par a fi o imagine creata de tine si tu pari a fi o imagine creata de mine… Eu te infaptuiesc dupa puterea mea si tu ma faci dupa dorinta ta…Si astfel, si tu, si eu suntem fiinte proiectate ale unor suflete nestiutoare in ale destinului si in ale realitatii adevarate, ascunsa sub masca eternei existente… Ne jucam si ne pacalim perpetuu si ne miram de indrazneala noastra si iar cadem in capcana nemiloasa a vietii care se perinda printre noi si ne face sa ratacim prin ea cu niste fete care nu ne apartin si care proiecteaza ceea ce s-ar vrea din noi si de la noi… Sunt fiinte virtuale care ne petrecem destinul intr-o permanenta mare de nestiinta si de necugetare… Cine mai poate sa zica ” Eu sunt eu! „?!?

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

11 comentarii pe “Eu sunt eu!”


  1. Eu nu mai sunt eu de mult.Nu sunt nici altcineva. Doar un alt eu.

  2. Me Says:

    De unde stii ce vreau eu ca tu sa fii?

  3. Me Says:

    „Eu sunt ceea ce tu vrei ca eu sa fiu…”

  4. Me Says:

    Nu m-am exprimat destul de clar romaneste?

  5. Me Says:

    Ai spus ca tu esti ceea ce eu vreau ca tu sa fii. Si te-am intrebat de unde stii ce imi doresc eu… Se pare ca nu intelegi ce te inteb de imi raspunzi cu totul altceva.

    • tharsisr Says:

      Eu inteleg ca tu nu intelegi… Eu n-am afirmat ca stiu ce vrei tu ca eu sa fiu, ci ca sunt ceea ce tu vrei ca eu sa fiu… Ceea ce sunt, numai tu stii, nu eu! Verbul ” a sti” nu este deloc folosit de mine!

  6. Me Says:

    In momentul in care ai spus ca ESTI ceea ce eu VREAU ca tu sa fii inseamna ca STII ce imi doresc, ca stii cum imi place sa fii…si esti asa cum vreau eu..Nu?

    • tharsisr Says:

      … Asa ai interpretat tu… Faptul ca sunt cum vrei tu sa fiu nu inseamna ca si stiu cum vrei tu ca sa fiu… Tu esti singurul care poate sa stie cum sunt din simplul motiv ca tu vrei ca eu sa fiu asa…


Lasă un răspuns

