Narcise…

Mereu de ziua mea am primit narcise albe… Nu stiu de ce, dar gingasia lor mereu m-a atras si m-a facut sa ma gandesc la eternitatea miresmei lor… Mereu de ziua mea, buchetul mare de narcise m-a incantat si mi-a demonstrat ca primvara si-a intrat in drepturi si ca iarna cea rea a plecat pentru multe luni in care soarele este singurul domnitor… In acest an, narcisele mele s-au umplut de zapada invidioasa care parca a vrut sa le fure din inocenta lor diamantina… A reusit ea oare?!? Buchetul meu cel fermecat ma va astepta si in acest an?!? Sufletul imi zice ca da, ochii imi zic ca iarna vrea sa le conserve precum florile de gheta…

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

