O noua lume!

Si zbor catre o noua lume… Ma duc la mine acasa pentru ca noua lume este casa mea cea iubita si primitoare… Zbor catre universul meu ascuns in care doar eu pot sa ma aflu si sa il aflu… Ma avant tot mai mult cu ajutorul adierii insorite catre lumea mea cea noua in care viata mea cea noua a inceput deja sa prinda forma… Incep sa ma duc din ce in ce mai hotarata in unduitorul val al zilei luminoase… Ma indrept catre norii pufosi, pictati pe albastrul cristalin al cerului maret… Acolo ma indrept in lumea mea cea noua de dincolo de norii alburii si uimitor de puternici… Ma duc acolo cu simplul scop de a ma regasi….

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

