Stapana…

De cateva saptamani,  am aparut si am inceput sa iau in stapanire ceea ce este al meu… In fiecare dimineata, trufasa cum m-ai facut, ma ridic asupra tuturor celorlalti si le arat ca eu, prin mine insami, sunt mai presus decat orice si oricine… Datorita culorii mele de un sange crud ies in evidenta celor care trec pe langa a mea domnie si se opresc pentru a ma admira cum clipa de clipa prind viata si iau cu avant lumea aceasta atat de agitata si atat de trecatoare… Eu sunt stapana tuturor si prin al meu lor special le arat ca prin mine ei exista si fara mine sunt fiinte serbede, lipsite de viitor si de atentie… Prin mine, ei, trecatorii, deci admiratorii mei, stiu ca lumea mea exista, ca domeniul meu este aici! Ei, cei puternici care decid totul despre toate, imi recunosc stapanirea si importanta in abisul vietii eterne!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

