Clipe…

Clipe, aceste necrutatoare ursitoare care par a ne vrea neincetat raul, stau alaturi de mine si ma sfatuiesc mai mult poate decat oricand altcandva… Stau pe umaru-mi drept si-mi soptesc ce a vrut sa zica si de ce, iar pe cel stang incearca sa imi desluseasca nevoile si sperantele inimii… Stau si le ascult cuminte, fara teama si mereu stapanita de curiozitatea-mi crescanda… Aud soaptele cum curg si cum se avanta si mai mult in cunoasterea ta, fiinta rara… Stau si-mi spun totul de la inceput pana la sfarsit si, mereu pline de o energie misterioasa, ma indeamna si mai mult sa desfac ispitele cerului pentru a afla adevarul pamantului in care tu te perinzi fara ganduri si frunte incretita!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

