Fulgerul…

Imi aduc aminte de zilele copilariei mele, cand mereu nastrusnica, eram fascinata de fulgerul scanteietor care ocolea intregul cer pe care puteam sa-l cuprind cu privirea… Mereu mi-a placut fulgerul cel viu care se perinda prin fata ochilor mei cu atata putere si viclenie… Nu stiu de unde aceasta aplecare a mea fata de ceea ce pentru altii este groaza si frica… Imi aduc aminte cum ieseam din casa sa  prind in memoria mea cele mai mari si mai frumoase linii argintii care taiau fara mila cerul intunecat si trist… Si acum,  ca atunci, privesc cu uimire si fascinatie ceea ce nu poate sa fie aparent controlat… Poate ca intotdeauna m-a incantat libertatea cu care se manifesta aceasta creatura violenta…

Explore posts in the same categories: Viata

Lasă un răspuns

