A afla…

Mereu mi-a placut sa aflu si mereu am aflat mai tot ceea ce voiam sa aflu… Uneori am depus efort pentru a afla, dar de cele mai multe ori secretele altora ajungeau la urechile mele, aratandu-mi ce si cum… Mereu au fost persoane care au detestat acest fel al meu de a fi… Nu stiu de unde si de ce oamenii simt nevoia sa imi spuna mie ceea ce le este atat de personal… Poate faptul ca niciodata nu le-am tradat increderea… Si totusi, de ce se rotesc atatea secrete in jurul meu?!? Cineva mai mult ca sigur ca stie!

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “A afla…”

  1. Dan Says:

    Cine stie?


Lasă un răspuns

