Complexitatea si prietenia…

Am ajuns la concluzia ca sunt persoane carora le scapa complexitatea care se regaseste in relatiile interpersonale bazate pe iubire… A intra intr-o astfel de relatie nu inseamna a incepe o calatorie pe un drum de ses, cu mult soare si cu cer albastru… Fiecare relatie presupune o infuzie de trairi de la bucurie si iubire pana la suparare si tristete… A le simti pe toate este mai mult decat normal… A trece peste ceea ce poate fi un obstacol este,  intr-o relatie,  adevaratul medicament care o face trainica si de nezdruncinat! Cine crede ca o prietenie se bazeaza doar pe lucruri bune,  nu a avut prieteni adevarati, ci doar persoane pe care le contacta cand avea nevoie de ajutor si care era contactat din acelasi motiv… Aceasta nu este o prietenie, ci o relatie de afaceri! Prietenii adevarati sunt cei care isi pot spune si lucruri bune, si lucruri rele, care au incredere ca secretele lor sunt ale lor si nu ale intregii lumi, sunt cei care se cearta si se impaca… Prietenii adevarati sunt cei care se iarta! …  Prietenii adevarati sunt cei care isi cladesc prietenia zi de zi! … Cineva zicea candva ca are multi cunoscuti, dar putini prieteni… Si, cred eu,  ca zicea adevarul! Tu nu?!?

 

Sper ca acum m-am facut mai bine inteleasa…

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

2 comentarii pe “Complexitatea si prietenia…”

  1. Dan Says:

    Pentru ca simt ca acest post imi este dedicat (si pentru ca nu m-ai inteles si m-ai judecat fara sa ma cunosti) am sa-ti spun ce stiu eu despre prieteni: se respecta si se accepta unii pe alţii, se ascultă reciproc , îsi împartasesc gandurile si sentimentele, ţin cont de emoţiile si gandurile celuilalt, se încurajează reciproc, au încredere unii în altii, se ajuta si în situaţii dificile, si în cele fericite, discuta despre orice.
    Chiar daca au interese comune, se cunosc bine si petrec mult timp împreuna, pot avea în anumite privinţe opinii diferite si le place să facă lucruri diferite, nu se jignesc si nu se injosesc unii pe altii,

    • tharsisr Says:

      … Eu te-am judecat pe tine?!? … De inteles, te-am inteles… Dar tu m-ai inteles pe mine si nu m-ai judecat?!?

      Cuvintele pe care le-ai scris sunt deosebit de frumoase si merita tot respectul din lume!


Lasă un răspuns

