Ziua ta!

E ziua ta… Si m-am nascut in aceasta zi datorita tie! … Datorita iubirii pe care creatoarea mea a simtit- o pentru tine… Tu pari a nu mai fi aici, in acest timp, in acest spatiu… Pare- se ca neantul te-a cuprins… Pare-se ca te-ai lasat invaluita de intunericul abisului celui mare… Nu stiu cum ai ajuns acolo, dar aici, pe aceasta lume, eu iti multumesc ca ai existat… Trairea ta a facut posibila infiintarea mea… Sper ca ma auzi! Sper ca simti ca esti aici, cu mine, mereu in lumea mea plina de fiinte ale eterului! Zambeste! Trebuie sa ai ochii plini de lumina si de sarbatoare… Astazi este ziua ta!… Creatoarea mea… te priveste mereu… zi de zi… clipa de clipa… Sa nu crezi ca ai plecat!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

