Cel mai iubit dintre pamanteni…

Acum ceva timp, recit aceasta carte minunata si m-am minunat… Daca la 18 ani am citit-o intr-un anumit chip, multi ani mai tarziu am simtit-o cu totul altfel… Astazi, nu stiu de ce si nu stiu cum, dar m-am gandit mai mult ca niciodata la destinul intortocheat al fiintei umane care doreste sa isi gaseasca un loc al ei pe acest pamant… Astazi, am revazut traseul unui om care dorind sa iubeasca si sa fie iubit a ajuns sa fie cu totul un altul… Astazi, am stiut ca fiecare dintre noi se redescopera prin experientele inedite care strapung existenta noastra efemera… Cel mai iubit dintre pamanteni… toti am vrea sa fim asa… si totusi, durerea clipei ne arata ca superlativul se lasa inca asteptat!

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

