Sunt eu…

Sunt eu aici, mereu, cea care stie ce ai vrea sa stii… Nu stii cum sa afli ceea ce stiu si te zbati zi de zi, clipa de clipa pentru a afla misterul pe care am ajuns sa il cunosc inaintea ta, dinaintea ta, intru inceputuri… Te lupti cu tine insuti si cu mine si stii ca de fiecare data vei pierde… Vrei sa ma infrunti, dar nu stii cum iti va fi calea in drumul meu… Stii ca eu stiu ceea ce tu vrei sa stii si mai stii ca nimic nu este ceea ce pare a fi… Sau totul este aidoma a ceea ce pare a fi?!? Nu stii si de framanti de stiinta mea care te face mic si pierdut in taina noptii ce sta sa vina…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

