Despartire…

Ai plecat… Te-am lasat sa pleci… Ma intreb si acum de ce te-am lasat sa iti faci voia fara voia mea… Ma gandesc la ce am fost, la ce suntem si la ceea ce vom fi… Ai plecat si vrei sa te intorci… Dar nu stii tu oare ca locul nu mai e acelasi?!? Nu simti cum timpul a schimbat, m-a schimbat, ne-a schimbat?!? Nu mai esti tu, cel de atunci, nu mai sunt eu,  cea care te-a lasat sa pleci… Despartirea a adus schimbarea… Schimbarea aduce despartirea… Un cerc, un abis, un zeu…  O iubire pierduta din regasirea amagitoare…

Explore posts in the same categories: Iubire, Viata

Lasă un răspuns

