Pandora…

Mereu m-a fascinat aceasta fiinta a neantului… Mereu m-a fascinat femeia care, inca de la origini, a tinut in mainile sale destinul umanitatii… Mereu m-a fascinat cutia ei minunatata, plina de toate cele ale existentei… Fara ea, fara unica femeie, lumea ar fi fost cu totul altfel… De fapt, fara curiozitatea ei, lumea n-ar fi existat, plutind intr-o stare vegetativa, fara de-nceput si fara de sfarsit… Fara Pandora, nici tu, nici eu n-am fi aici… Dar cum ea, femeie intre femei, a decis sa vada ceea ce zeii au ascuns ochilor luminosi, noi am prins viata si am imbogatit pamantul… Si ea a deschis ceea ce nu trebuia… Si totusi, de ce i s-a dat cutia?!? Care ar fi putut fi scopul acestei cutiute a umanitatii in care a ramas doar speranta( buna sau rea, inca nu-mi dau seama)?!? De ce au creat-o zeii si au umplut-o cu relele si au oferit-o singurei creaturi efemere din lume?!? Zice-se ca Pandora a gresit… Oare asa sa fie?!? Vinovata este curiozitatea ei sau viclenia zeilor neputinciosi in a-si asuma raul dorit in creatie?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

