educatie…

in aceasta saptamana, am facut cumparaturile dintr-un magazinel interesant si,  pentru a ajunge la destinatie,  am luat un tramvai( mereu mi-au placut aceste mijloace de transport… cand eram mica, eram de-a dreptul fascinata de ele!)… Insotita de a mea mamica, am mers printre teancurile de marfa si am luat cele necesare pentru ca apoi, agale,  sa ne indreptam catre statia de tramvai alaturi de  care marea omida ne-a lasat… Si asteptand noi cumintele, vedem in zare cum al nostru covor fermecat vine pentru a ne duce acasa… Bineinteles, era aproape gol, fiind suficient de multe scaune libere mai ales pe partea cu dogoritorul soare… Ne urcam noi incetisor cand deodata un individ, intr-o fuga incredibila,  zboara pe langa maica mea, impingand-o pentru a lua loc pe un scaun ferit de razele stapanitoare… Un individ la vreo 50 de ani, care mai mult ca sigur ii priveste cu dispret pe pustii tranzitiei, considerand ca el este un om civilizat, cu educatie, nu ca leprele de astazi!… Ce se mai poate zice de un asemenea dobitoc( nu zic animal pentru a nu jigni fiintele nevinovate)?!?

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

