Manusa…

Deci,  pentru ca tot a devenit cuvantul preferat al multor persoane, am decis sa il folosesc si eu cu ghilimelele de rigoare… Deci, ieri i-am facut hatarul mamei mele si am cotrobait prin multe coltisoare ale Bucurestilor… Si pentru aceasta super aventura am folosit mijloacele de transport in comun… Si am ramas socata de ceea ce am vazut la o tanti care, pentru a se putea misca in voie prin aceste locuri cu mai multe roti,  incerte din punct de vedere al curateniei, folosea cu mare delicatete manusi din plastic… M-am uitat si m-am crucit( iarasi se ne gandim la ghilimele de rigoare!)…  Nu mi-a venit sa cred ca o peroana cu toate tiglele pe casa poate sa mearga asa prin societatea careia ii aprtine… Oare daca avea un nepot ce ii facea?!? Il infasura in plastic din cap pana in picioare ca nu cumva bietul de ingeras sa se imbolnaveasca… Socant… Si totusi, gandul imi zboara la zecile de aurolaci care stau printre noi, plini de boli si pe care societatea ii marginalizeaza pentru ca ei insisi se vor marginalizati… Pacat!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

