Iertare…

Stii rautatea care te ataca fara mila?!? Stii fiinta care iti vrea raul si care, pentru a te darama,  ar fi capabila de orice?!? Ai putea-o ierta?!? Nu stiu ce sa zic… Totusi simt ca eu, inca sunt departe de o asemenea fapta… M- ai ranit: nu te vreau in viata mea… Mi-ai adus lacrimi in ochi si suferinta in suflet: te vreau departe de intreaga mea fiinta… Stiu ca vrei sa ramai, sa ma sfidezi, sa te joci cu sentimentele mele, dar eu, mereu stapana, am decis sa te indepartez asa cum nici nu te-ai gandit… Iti zambesc si iti arat ca persoanele care ma iubesc sunt alaturi de mine si mereu vor fi… Ele imi arata puterea mea si dreptatea mea… Ele stiu cine sunt si stiu ca tu esti doar un viermus nemultumit de existenta fragila si mizerabila care te-a patruns… Esti singur in lumea ta, a rautatii, eu sunt aici, cu ai mei, cu acele fiinte pentru care sunt, am fost si voi fi mereu cineva! Intotdeauna sa ne gandim la cei ce ne sunt alaturi si sa ii indepartam din gandurile noastre pe cei care misuna lumea infernului!

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

