timpul…

timpul… notiune cand abstracta, cand concreta… timpul a inceput, cel putin pentru mine, sa devina o adevarata delicatesa… ceva din el refuza sa mai statorniceasca si in lumea mea, facandu-ma sa uit ca tu existi si ca pentru tine trebuie sa fac tot ceea ce am facut inainte… acum, el, timpul, stapanul meu, a decis ca trebuie sa se opreasca si in casa mea pentru a ma putea dedica tie, cel pe care mereu l-am iubit si care, mai mult decat orice altceva, ai ajuns sa ma cunosti… timpul acesta efemer ma face sa ma pierd in propria-mi existenta si sa te pierd in fiinta mea… si totusi, din cand in cand, timpul mi te aduce inapoi si imi permite sa te las sa ma vezi asa cum cred de cuviinta…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

