Decizii…

Fiecare dintre noi a luat decizii bune sau rele( nlpistii ar spune mai putin bune, dar cu potential latent)… Ma tot gandesc la deciziile pe care eu le-am luat de-a lungul timpului si am ajuns sa cred ca fiecare dintre ele si-a avut propriul rol in cladirea fiintei mele… Imi aduc aminte de fiecare lupta pe care mintea mea a purtat-o pentru a ajunge la un rezultat acceptabil… Si ma bucur pentru fiecare decizie luata…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

