Relatii…

Ce ne face sa ne apropiem de anumiti oameni si sa ne indepartam de altii?!? Observ din ce in ce mai mult ca persoane pe care le aveam in viata mea s-au indepartat, neacceptand calea pe care eu am decis sa o urmez… Si stau ele si ma pandesc… Oare de ce?!? Pentru a-mi spune ca inca de la inceput stiau ca am sa gresesc?!? Pentru a- si umple inima de satisfactie inutila datorita insuccesul meu?!? Pentru ca sufletul lor gol si searbad nu suporta o victoria in care sa nu fie implicate?!? De unde aceasta distantare?!? Am ajuns eu sa le percep asa sau chiar asa sunt ele si asa au fost mereu?!? Ma gandesc ca viata este cea care traseaza neincetat drumul fiecaruia… Ma gandesc ca poate mereu au fost asa… Ma gandesc ca poate eu m-am schimbat… Ma gandesc ca poate cadoul vietii pentru mine este altul decat pentru ele… Ma gandesc ca e bine sa ai oameni aproape si oameni departe… E bine sa fii alaturi de cineva atata timp cat te vrea aproape si e bine sa pleci de langa persoana care nu se mai simte bine in preajma ta… Relatii… Ganduri… Complicatie… Complexitate…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

8 comentarii pe “Relatii…”

  1. Dan Says:

    Dar ce cale atat de speciala ai urmat de au decis sa te paraseasca? Ce inseamna ca stau si te pandesc? Si ce te face sa crezi ca ei s-au distantat? Oare te-ai gandit ca, poate, si ei au probleme pe care tu nu mai ai timp sa le asculti pentru ca esti prea ocupata cu ” calea ta”? De ce intotdeauna e vina lor?

    • tharsisr Says:

      Consideri ca a ta cale este departe de a fi speciala?!? Adica stau si pandesc… Tu nu pandesti?!? Cred ca toate persoanele simt cand cineva s-a distantat de fiinta lor… Normal ca toate persoanele au probleme, dar asta nu explica apropierea si indepartarea… Toti suntem ocupati cu propria cale, nu?!? Si eu, si tu, si ei, si unii, si altii… De ce ar fi vina mea?!?

      • Dan Says:

        1. Calea mea este…calea mea. Nu vad nimic special. E a mea si atat.
        2. Eu nu pandesc. Un sinonim gaseam si eu. Nu am inteles insa ce pandesc/urmaresc.
        3. Da. Suntem toti ocupati cu proria cale, dar asta nu inseamna sa uitam de ceilalti.
        4. Nu am zis ca este vina ta.

      • tharsisr Says:

        1. Daca tu esti cineva, atunci esti special si drept urmare si calea ta este altfel decat a celorlalti prin simplul fapt ca este a ta si nu a altora…
        2. Daca ai barfit vreodata, atunci ai pandit… Te rog sa fii mai explicit atunci cand pui intrebarile pentru ca eu sa iti pot raspunde intr-un mod cat mai concret!
        3. Cine a spus ca uitam de calea altora?!? Ea este acolo, nu aici…
        4. ” De ce e intotdeauna vina lor?”, propria-ti intrebare… Sa inteleg ca era retorica?!?

    • tharsisr Says:

      1. Calea mea, diferita de a lor.
      2. Stau& pandesc= urmaresc…
      3. Eu, fiinta vie, cu sentimente si trairi umane, imi pot da seama din experienta atunci cand persoanele se distanteaza sau cand relatiile inceteaza sa mai fie ceea ce au fost la un moment dat… Totul in viata este evolutie, inclusiv relational- sociala.
      4. Normal ca m-am gandit, dar asa cum eu imi urmez calea, si ei o fac din cauza problemelor pe care le au- de aici logica distantarii…
      5. Unde am spus ca este vina lor?!? Daca citesti cu atentie postul meu vei observa confuzia gandurilor si a explicatiilor, confuzie care denota incertitudinea , in niciun caz stabilirea unor culpe….

  2. Dan Says:

    Intotdeauna raspunzi la intrebari cu alte intrebari?

  3. Dan Says:

    La fel ca si raspunsul. Nu prea cred ca poate exista comunicare bazata doar pe intrebari.
    Ba da, imediat ce tu vei raspunde primelor mele intrebari.


Lasă un răspuns

