Picaturi…

Picaturi de apa… picaturi de roua… picaturi sarate… picaturi de viata… Mereu am crezut ca viata este o suita de incercari… Mereu am crezut ca fiecare lovitura are rolul de a te inalta… Mereu am simtit ca fiinta umana trece prin multe si iese victorioasa… Mereu am simtit ca picaturile sarate implinesc destinul fiintei… Si totusi, de curand, am aflat ca viata este un strop intr- un ocean sarat in care toate celelalte picaturi s-au strans in eternitate… Picaturi de tristete…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Iubire, Viata

Lasă un răspuns

