Ce…

Ce inseamna sa traiesti?!? Ce inseamna sa fii cu adevarat?!? Trairea presupune  spontaneitate?!? … Si daca da, atunci unde rezida responsabilitatea?!? Acum cateva saptamani bune,  mi s-a zis ca ar trebui sa nu mai ma incarc cu responsabilitati nenumarate fata de familie pentru a-mi trai propria viata… Si totusi, se poate trai propria viata prin abandonarea fiintei iubite, care mereu ti-a impartasit bucuriile si tristetile, pe care ai ajuns sa o cunosti atat de bine  incat te intrebi daca viata ta ar exista fara ea?!? Cum se poate trai in afara familiei?!? Cum poti fi tu prin tine insu/a/ti? fara a te raporta la cei din viata ta!?

Explore posts in the same categories: Viata

8 comentarii pe “Ce…”

  1. Dan Says:

    Sa inteleg ca, pentru tine, a fi spontan inseamna sa nu fii responsabil?! Cum vine asta?

  2. Dan Says:

    Ca nu poti pune semnul de echivalenta intre ele. Niciodata.

    • tharsisr Says:

      Poti sa imi spui care este rostul primei tale intrebari, daca prin a doua ai ajuns la aceasta concluzie?!? Nu cred ca trebuie sa existe generalizare… sunt o sumedenie de situatii, de contexte care pot sa confirme sau infirme o anumita teorie…

  3. Dan Says:

    Sa ma explic ca vad ca avem probleme. Prin prima intrebare am vrut sa ma asigur ca am inteles bine ca tu pui semn de egalitate intre spontaneitate si responsabilitate, pentru ca mie mi se pare illogic asta. Nu inteleg cum am ajuns la o concluzie prin a doua intrebare. Lamureste-ma.

    • tharsisr Says:

      Si ce din postul meu te-a facut sa crezi ca eu pun semn de egalitate intre spontaneitate si responsabilitate?!? Daca tie ti se pare ilogic, atunci te rog sa iti spui punctul de vedere cu privire la rationamentul urmatoarei intrebari : „Sa inteleg ca, pentru tine, a fi spontan inseamna sa nu fii responsabil?! Cum vine asta?” Astept cu nerabdare al tau minunat raspuns logic!

  4. Dan Says:

    O gandire tare incalcita ai. Ce-ti mai place sa te invarti in jurul cozii. Uita-te mai bine la ce ai scris tu. Eu m-am explicat.


Lasă un răspuns

