O zi…

Acum o saptamana am fost intrebata ce as face daca as avea o zi libera, o zi fara responsabilitati… o zi doar a mea sa fac cu ea ce vreau eu… Si, in mod absurd, a fost nevoie de gandire pentru ca nu stiam ce as putea sa fac cu o zi doar a mea, asa pe nepusa masa cand mereu lumea mea este mai mult decat organizata… E asa simpatic sa zici ” vreau o zi a mea”, dar intrand in profunzimile acestei confesiuni iti dai seama ca a dori ceva este o dorinta, a infaptui ceva este un act… Si de la dorinta la act este cale lunga…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

