Am uitat…

Am uitat sa mai scriu… Am uitat sa mai fiu… Oare?!? Pare-se ca vremea aceasta m-a lasat fara suflul gandului… Pare-se ca timpul a vrut sa ma departez de tine si sa ma arunc in valtoarea unei alte existente… Stii?!? Imi lipsesc enorm posturile mele dure, pline de sarcasm, adresate unora dintre fiintele pe care viata mi le-a adus in cale… Mai am putin… Cateva saptamani si totul, sper eu, va reveni la lumea de dinainte… De dinainte de intamplatile ultimului minut care m-au indreptat aparent catre o alta cale…

Explore posts in the same categories: Comunicare, Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

