Timp…

A trecut atat de mult timp de cand nu m-am mai facut prezenta aici, pe micul meu taram virtual… Totusi, in ultimul timp, experientele m-au facut sa imi dau seama ca multe mai am de zis si de scris… Am obosit sa observ atat de multa indolenta… Am plans sa vad atata nesimtire… Si am inteles ca lumea mea nu e si lumea lor, a celor multi care se scalda intr-o ploaie marunta si murdara de ironie si sarcasm, ca sa nu mai vorbesc de ipocrizie- fata mare care sta la panda zi si noapte… Timpul cel dur va trece, doar e timp… Vreau o zi de sfarsit de iunie, o zi plina de soare, cu cel putin 35 de grade, in care sa ma oglindesc in lumea mea…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

