Si trecut-au…

Si trecut-au doi ani… Doi ani in care timpul parca a vrut sa stea pe loc si totusi nu a stat… Doi ani in care lumea s-a schimbat si preschimbat… Anisori in care eu am vazut si revazut o multime de aspecte ale vietii… Astazi, mai mult ca oricand, ma intreb de ce totul este asa de marsav… Si singurica imi raspund ca lumea mea este alta decat lumea multora dintre ai mei oameni pe care ii vad, din obligatie, zilnic…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

2 comentarii pe “Si trecut-au…”

  1. Ioana E. Says:

    Acum vad blogul. De la ce au trecut doi ani? Esti bucuroasa sau trista/Nostalgica. Esti o fira sensibila. Aproape ca am inceput sa lacrimez si m-am simtit intr-o adiere calda de vara ce scurge bobii de ploaie de pe firul ierbii.

    • tharsisr Says:

      Au trecut doi ani de la o alegere pe care am facut- o si care mi-a adus multe impliniri. Cred ca sentimentele care ma copleseau erau amestecate: bucurie presarata cu nostalgie… Sensibila?!? Nimeni nu mai mi-a spus asa ceva pana acum… Multumesc!


Lasă un răspuns

