Maroc…

Nu stiu de ce, dar mi se pare ca Maroc rimeaza incredibil cu „tara de foc”…

De ceva timp  am vrut sa scriu despre aceasta tarisoara de pe continentul originar al fiintei umane, dar , de fiecare data,  aparea ceva care ma tinea din demersul meu cel cochet… Astazi, zi extrem de ciudata pentru mine, am gasit momentul oportun pentru a ma aventura si a scrie despre lumea aceasta total necunoscuta mie, dar care imi apare uneori destul de des in fata ochilor… O vad mereu aici, in lumea virtuala, cand decide sa ma viziteze… Cine poate sa stie de ce… Poate pentru ca a sti e mult mai mult decat a trai

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

