Calatorii…

Zice- se ca fiecare calatorie reprezinta o experienta inedita in viata individului. In ultima saptamana, am revazut acele meleaguri pe care am poposit intr-un val-vartej acum vreo 14 anisori, cand o etapa importanta din viata mea se incheia. Astazi, ma gandesc cu uimire la succesiunea de ani si la statornicia acelor locuri minunate ale Bucovinei… Am privit, de aceasta data cu multa induiosare, un puiut de zimbru care cauta protectia umbroasa a adapostului ridicat de oamenii care i-au inchis semenii. Am privit manastirile Moldovei cu picturile lor vii si pline de invataminte biblice, istorice si culturale… Si, bineinteles, am sesizat acelasi dispret al calugarilor din Manastirea Neamtului care m-au scarbit si acum 14 ani… Aceste fiinte cu suflet urat cred ca se regasesc mai aproape de Dumnezeu decat noi, oamenii de rand… Oricum ar fi, orice om nascut in aceasta tara are datoria de a se bucuria de ceea ce pamantul acesta a construit pentru ca apoi sa se incante cu turnurile altora…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

