Cuvinte… religie… credinta… cuvinte…

Uitandu-ma in minunata lume virtuala, am dat peste un mic clip, simpatic el si plin de stiinta adevarata…Un om al credintei, preot/ popa, le explica unor oameni adulti cum sta treaba cu soarele care se invarte in jurul pamantului… Sustine el cu tarie ca de la Moise pana la Sfintii Parinti a fost prezentat adevarul adevarat cum ca pamantul este in centrul universului. Argumentele sale sunt de prima mana: 1. pamantul nu se misca deoarece i-ar pleca de sub picioare, 2. soarele este cel care apare si dispare pe bolta cereasca, 3. Scriptura nu ar putea sa ne insele; 4. Sfintii Parinti nici atat, fiind fiintele in care a patruns Sfantul Duh, conferindu-le secretul existentei plenare… Cand am vazut acum cateva luni acest clip, m-am amuzat… Cand l-am revazut, m-am intristat… Si uite asa, acelasi mesaj iti poate crea atitudini diferite… Astazi, am ajuns sa ma intreb despre gandurile acelor persoane care au asistat cu trupul la aceasta lectie de adevar absolut… Ce au gandit ele?!? S-au amuzat?!? Au crezut?!? S-au minunat de stiinta marelui om al religiei?!?

 

 

 

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

