Increderea si prietenii…

E atat de usor sa iti pierzi increderea… In ultimul timp, mi-au revenit in minte imagini ale trecutului… Ale unui trecut in care am fost inselata de propriile mele sentimente care s-au increzut cu totul cuvantului prietenie… In 2008, am avut incredere intr-o ” prietena” care mi-a aratat atunci, pentru prima oara, ce inseamna sa nu-ti asculti cu adevarat vocea interioara… Ceva din mine imi spunea sa nu am incredere in cuvintele-i frumoase care au ajuns sa ma ademeneasca tocmai pentru ca am avut incredere si am refuzat sa cred minciunile care mi se pareau evidente… In 2014, o alta ” prietena” m-a impovarat cu propria-mi prostie pentru ca, din nou, am vrut sa cred increderea si nu vocea-mi interioara care imi zicea din rasputeri sa zic NU, sa refuz prostia-mi… Incercand sa o ajut, am cazut prada promisiunilor… Totusi, ceea ce este cel mai grav este ca si atunci, si acum, fiinta iubita mi-a spus ca totul este fals, dar, din dorinta de a avea incredere in cele pe care le credeam prietene, n-am ascultat…Asa cum mi-a zis ” vorbeste tu, hotaraste tu”…  Acum marturisesc : voi plati ca doar prostia de a avea incredere in minciunile pe care vocea interioara mi le arata este a mea! Cartile au fost aruncate! Fiecare cu constiinta lui!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

