A scrie…

In ultimii doi ani, mi-am dat seama ca nu am scris suficient de mult sau la fel de mult ca inainte… Mereu m-a intristat acest aspect, dar viata mea ma ducea pe cai despre care credeam eu ca sunt mult prea monotone… Totusi, in aceasta minunata saptamana am simtit  motivul adevarat pentru care am inceput sa scriu din ce in ce mai rar: lipsa de rautate si de dezamagire din jurul meu… Pana in aceasta saptamana, nu m-am mai confruntat cu lume stresata peste masura, cu indivizi care nu se pot stapani si cu persoane care uita ca lumea nu iarta… In aceste clipe, stiu ca lumea mizera exista si ca,  in ultimii ani,  eu am sters-o pur si simplu din viata mea… Poate nu am mai lasat-o sa intre, poate nu mi-a mai batut la usa sau nu a mai spionat pe fereastra… Oricare ar fi motivul, evenimentele ultime mi-au demonstrat ca inca mai pot sa scriu… despre mine, despre tine sau despre ei…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Etichete: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

