O zi de toamna din 2007

Acum cativa anisori, intr-o sala a muschetarilor de la parter, am asistat la o cearta intre un el si o ea… Un el, ciudat si o ea, instabila emotional..  Ma vad si acum cu ochii in pamant, rusinata de vorbele aruncate fara gandire, de urletele care atrageau privirile ironice ale celorlalti… Am iesit din incapere pentru ca mi-a fost mult prea mila de ea, de modul in care se expunea rautatilor celorlalti… Isterizandu-se, nu facea altceva decat sa ii faca pe ceilalti sa simta o satisfactie enorma- doar isi arata slabiciunea… Bineinteles, mi s-a reprosat amarnic ca am indraznit sa plec, ca nu i-am stat alaturi, ca nu am sustinut-o in lupta ei inutila… Oare nu-si dadea seama cat este de penibila intreaga situatie?!? Oare nu stia ca una dintre calitatile omului matur este aceea de a reusi sa isi stapaneasca temperamentul in public?!? Astazi, am revazut aceste sentimente in ochii altei persoane care, nevoita fiind, a trebuit sa asiste la degradarea fiintei de langa ea.. Si uite asa, imi dau seama ca oricat de diferiti ne-am dori si oricat de unice ni s-ar parea intamplarile prin care trecem, ele se regasesc in trairea altora din trecut, din prezent sau din viitor… Si iar, vad derulandu-se acea zi de toamna mohorata cand, intr-o sala de la parter, doi oameni aparent maturi au inceput sa isi arate coltii, numindu-se in acelasi timp amici…

Explore posts in the same categories: Cunoastere, Viata

Lasă un răspuns

